,
Güncel 4.12.2024 21:30:08 0
Bursa Büyükşehir

Bursa Büyükşehir'den 'kış lastiği' uyarısı

Bursa Büyükşehir Belediyesi araç sürücüleri için kış lastiği kullanımına dair önemli uyarılarda bulundu.

Şehirler arası yük ve yolcu taşımacılığı yapan ticari araçlarda kış lastiği kullanımı yasal bir zorunlulukken, hususi araçlarda ise sürücülerin can ve mal güvenliğini sağlamak adına kış lastiği kullanımı gerektiğine dikkati çeken Bursa Büyükşehir Belediyesi, araç sürücülerini bilgilendirerek uyardı.

Google News Süperkanaltv

Büyükşehir Belediyesi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "7°C ve altındaki hava sıcaklıklarında kış lastiği kullanılmalı. Otomobillerde kış lastiği kullanımı hukuki bir zorunluluk olmasa da, güvenli sürüş koşulları için tercih edilmelidir.  Yasal düzenlemelere aykırı hareket eden sürücülere 4 bin 69 TL idari para cezası uygulanmaktadır.Güvenliğiniz için lastiklerinizi kontrol etmeyi unutmayın" ifadeleri yer aldı.

Haber Kaynak : Kanal İnegol

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Salı 26.8 ° / 12.9 ° false
  • Çarşamba 28 ° / 12.6 ° Güneşli
  • Perşembe 28.8 ° / 13.5 ° Güneşli
1

Bursa Leylek Şenliği binlerce doğaseveri bir araya getirdi

2

İnegöl’ün Genç Voleybolcuları Şampiyonaya Çeyrek Finalde Veda Etti

3

İnegöl Orhaniye Mahallesi’nin Yeni Muhtarı Belli Oldu

4

İnegöl, Çocuk Odaklı Afet Yönetiminde Türkiye’ye Yol Gösteriyor

5

Saadet Partisine 1 ayda yüzlerce kişi katıldı

6

Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası

7

İnegöl Belediyespor Set Vermeden Şampiyonluğa Yürüyor