,
Güncel 4.12.2024 21:30:08 0
Bursa Büyükşehir

Bursa Büyükşehir'den 'kış lastiği' uyarısı

Bursa Büyükşehir Belediyesi araç sürücüleri için kış lastiği kullanımına dair önemli uyarılarda bulundu.

Şehirler arası yük ve yolcu taşımacılığı yapan ticari araçlarda kış lastiği kullanımı yasal bir zorunlulukken, hususi araçlarda ise sürücülerin can ve mal güvenliğini sağlamak adına kış lastiği kullanımı gerektiğine dikkati çeken Bursa Büyükşehir Belediyesi, araç sürücülerini bilgilendirerek uyardı.

Google News Süperkanaltv

Büyükşehir Belediyesi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "7°C ve altındaki hava sıcaklıklarında kış lastiği kullanılmalı. Otomobillerde kış lastiği kullanımı hukuki bir zorunluluk olmasa da, güvenli sürüş koşulları için tercih edilmelidir.  Yasal düzenlemelere aykırı hareket eden sürücülere 4 bin 69 TL idari para cezası uygulanmaktadır.Güvenliğiniz için lastiklerinizi kontrol etmeyi unutmayın" ifadeleri yer aldı.

Haber Kaynak : Kanal İnegol

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli
  • Pazar 31.2 ° / 13.8 ° Güneşli
  • Pazartesi 33.7 ° / 14.8 ° Güneşli
1

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

2

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

3

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

4

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

5

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

6

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor

7

İnegöl’ün Yeni Aile Sağlığı Merkezi İçin İmzalar Atıldı