,
Spor 20.09.2021 17:16:00 0
SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

.

Teknik Direktörümüz Hasan Erkin Şimşir, sahamızda 2-0 mağlup olduğumuz Etimesgut Belediyespor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu

Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Şimşir, şunları söyledi:

“Bu oyunu kendimize yakıştıramadık. Maçta çok kötüydük. Galibiyeti hak etmedik. Seyircimizden özür diliyoruz. Ligin daha başındayız. Telafisi var. İnşallah telafi edeceğiz.”

 

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Salı 28.3 ° / 12.7 ° Güneşli
  • Çarşamba 29.8 ° / 12.1 ° Güneşli
  • Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
1

İnegöl'de altyapı hamlesi

2

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

3

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

4

‘Daha Yeşil Bursa’ için dünyadaki iyi uygulamalar takipte

5

Zabıta Ekiplerinden Manavlara Denetim

6

İnegöl Belediyesporlu Sporcu Dünya Kupası’nda Türkiye İçin Yarıştı

7

Nilüfer Çayı artık daha temiz akacak