,
Spor 20.09.2021 17:16:00 0
SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

.

Teknik Direktörümüz Hasan Erkin Şimşir, sahamızda 2-0 mağlup olduğumuz Etimesgut Belediyespor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu

Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Şimşir, şunları söyledi:

“Bu oyunu kendimize yakıştıramadık. Maçta çok kötüydük. Galibiyeti hak etmedik. Seyircimizden özür diliyoruz. Ligin daha başındayız. Telafisi var. İnşallah telafi edeceğiz.”

 

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli
  • Pazar 31.2 ° / 13.8 ° Güneşli
1

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor

2

İnegöl’ün Yeni Aile Sağlığı Merkezi İçin İmzalar Atıldı

3

Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor

4

İHH İnegöl’den 5 bin katarakt hastasına, umut olacak kampanya

5

Siyer-i nebi sınavı’nda dereceye giren öğrencilere ödül takdimi

6

153 Hatlarımızdan Bizlere Dilediğiniz Zaman Ulaşabilirsiniz

7

İnegöl TOKİ'de özel halk otobüsü devrildi!