,
Spor 20.09.2021 17:16:00 0
SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

.

Teknik Direktörümüz Hasan Erkin Şimşir, sahamızda 2-0 mağlup olduğumuz Etimesgut Belediyespor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu

Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Şimşir, şunları söyledi:

“Bu oyunu kendimize yakıştıramadık. Maçta çok kötüydük. Galibiyeti hak etmedik. Seyircimizden özür diliyoruz. Ligin daha başındayız. Telafisi var. İnşallah telafi edeceğiz.”

 

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Çarşamba 29.8 ° / 12.1 ° Güneşli
  • Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
  • Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
1

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

2

Bursa'da aşure kazanları birlik için kaynayacak

3

İnegöl'de yollar yenileniyor

4

İnegöl'de altyapı hamlesi

5

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

6

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

7

‘Daha Yeşil Bursa’ için dünyadaki iyi uygulamalar takipte