,
Spor 20.09.2021 17:16:00 0
SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

.

Teknik Direktörümüz Hasan Erkin Şimşir, sahamızda 2-0 mağlup olduğumuz Etimesgut Belediyespor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu

Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Şimşir, şunları söyledi:

“Bu oyunu kendimize yakıştıramadık. Maçta çok kötüydük. Galibiyeti hak etmedik. Seyircimizden özür diliyoruz. Ligin daha başındayız. Telafisi var. İnşallah telafi edeceğiz.”

 

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Pazar 31.2 ° / 13.8 ° Güneşli
  • Pazartesi 33.7 ° / 14.8 ° Güneşli
1

inegöl'de traktör devrildi

2

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

3

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

4

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

5

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

6

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

7

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor