,
Spor 20.09.2021 17:16:00 0
SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

.

Teknik Direktörümüz Hasan Erkin Şimşir, sahamızda 2-0 mağlup olduğumuz Etimesgut Belediyespor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu

Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Şimşir, şunları söyledi:

“Bu oyunu kendimize yakıştıramadık. Maçta çok kötüydük. Galibiyeti hak etmedik. Seyircimizden özür diliyoruz. Ligin daha başındayız. Telafisi var. İnşallah telafi edeceğiz.”

 

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
  • Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
  • Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli
1

İHH İnegöl’den 5 bin katarakt hastasına, umut olacak kampanya

2

Siyer-i nebi sınavı’nda dereceye giren öğrencilere ödül takdimi

3

153 Hatlarımızdan Bizlere Dilediğiniz Zaman Ulaşabilirsiniz

4

İnegöl TOKİ'de özel halk otobüsü devrildi!

5

Karagöz Halk Dansları'ndan muhteşem final

6

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

7

Bursa'da aşure kazanları birlik için kaynayacak