,
Spor 20.09.2021 17:16:00 0
SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

SEYİRCİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ

.

Teknik Direktörümüz Hasan Erkin Şimşir, sahamızda 2-0 mağlup olduğumuz Etimesgut Belediyespor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu

Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Şimşir, şunları söyledi:

“Bu oyunu kendimize yakıştıramadık. Maçta çok kötüydük. Galibiyeti hak etmedik. Seyircimizden özür diliyoruz. Ligin daha başındayız. Telafisi var. İnşallah telafi edeceğiz.”

 

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Pazartesi 28.6 ° / 13.4 ° Güneşli
  • Salı 28.3 ° / 12.7 ° Güneşli
  • Çarşamba 29.8 ° / 12.1 ° Güneşli
1

Nilüfer Çayı artık daha temiz akacak

2

Nöbetçi Kitaphaneler İnegöl’de 7’den 77’ye Her Yaşa Hitap Ediyor

3

MYO Öğrencileri İnegöl Belediyesi’nin Enerji Üssünü Yerinde İnceledi

4

Prof. Dr. Özbal: Bursa Neolitik dönemde de bir merkezdi

5

Rahvan at yarışları nefes kesti

6

İnegöl Saadet Mahallesi'nde ormanlık alanda yavru ayı görüntülendi

7

İnegöl'de YKS maratonu başladı!