,
Spor 20.07.2020 15:28:00 0
İNEGÖLSPOR

İNEGÖLSPOR'U YALNIZ BIRAKMADILAR

Ayrıntılar>>>

Antalya'da Play-Off çeyrek finalinde Manisa Futbol Kulübü ile karşılaşacak olan İnegölspor’umuzu yalnız bırakmadılar.

Play-Off çeyrek finali için Antalya'ya giden İnegölspor ekibini desteklemek için İTSO Başkanı Yavuz Uğurdağ, İTSO Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Özdemir, İMOS Başkanı Okan Güler, Yenice OSB Başkanı Nedim İncebay Antalya'ya gitti.

İnegölspor bayrağı önünde poz veren ekip İnegölpsor maçını seyredecek.

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Çarşamba 29.8 ° / 12.1 ° Güneşli
  • Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
  • Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
1

İnegöl'de altyapı hamlesi

2

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

3

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

4

‘Daha Yeşil Bursa’ için dünyadaki iyi uygulamalar takipte

5

Zabıta Ekiplerinden Manavlara Denetim

6

İnegöl Belediyesporlu Sporcu Dünya Kupası’nda Türkiye İçin Yarıştı

7

Nilüfer Çayı artık daha temiz akacak