,
Spor 2.03.2020 12:58:00 0
HEDEFİMİZ PLAY-OFF

HEDEFİMİZ PLAY-OFF

Ayrıntılar>>>

TFF 2.Lig Beyaz Grup ekiplerinden İnegölspor'umuzun Taraftar Sorumlusu Serkan Bak, , deplasmanda 4-1 mağlup olduğumuz Yılport Samsunspor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

 

 

Bak, maçın ardından yaptığı açıklamasında şunları söyledi:

“Öncelikle aziz şehitlerimizin ruhu şad olsun. Kötü bir psikolojiyle geldik. Sonuçta canımız yandı. Allah rahmet eylesin. Maça gelince güzel bir ambiyans vardı. 20-25 bin kişinin olduğu söyleniyor. Maça kötü de başlamadık. Çok erken gol yedik. Sonra toparlandık, bir bireysel hata bizi oyundan düşürdü. Ama şehir Samsun farkı. Başkanında dediği gibi 4 maç bizim için çok önemli. Biz bu hafta içeride Konya’yı ağırlarken, Tarsus-Afyon oynayacak. İnşallah bize yarayacak bir sonuç çıkar. Kaybettik üzgünüz. Kardeşlerimizde üzgün. İnşallah bundan sonra toparlamaya çalışacağız. Hedefimiz Play-Off. Rabbim nasip ederse orada olacağız.”

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Pazar 31.2 ° / 13.8 ° Güneşli
  • Pazartesi 33.7 ° / 14.8 ° Güneşli
1

inegöl'de traktör devrildi

2

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

3

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

4

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

5

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

6

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

7

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor