,
Spor 31.12.2020 14:55:00 0
DEVREYİ BİRAZ DAHA YUKARIDA BİTİRMEK İSTİYORUZ

DEVREYİ BİRAZ DAHA YUKARIDA BİTİRMEK İSTİYORUZ

Ayrıntılar>>>

Kulüp Başkanımız Kani Ademoğlu, sahamızda 1-1 berabere kaldığımız Uşakspor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

 

Haber-Fotoğraf: Şaban KILIÇCI

 

 

Maçın ardından açıklama yapan Ademoğlu, şunları söyledi:

“Topçu kardeşlerimiz çok güzel mücadele etti. Buradan hepsini tebrik ediyorum. Uzatma dakikalarında Ali kardeşimizin ayağından bir pozisyon kaçırdık. 3 puan almak imkansız bir şey değildi, 1 puan aldık. Önümüzdeki hafta oynayacağımız Hacettepe maçına bakacağız. İnşallah oradan alacağımız 3 puanla biraz daha yukarı tırmanacağız. Oyuncu kardeşlerimin burada gösterdiği performans, mücadele gerçekten güzel. Yani takım iyi sinyaller veriyor. 2 tanede erteleme maçımız var. Devreye kadar 3 tane oynayacağımız maçımız var. Bu 3 maçtan da 9 puanı alıp, ilk devreyi biraz daha yukarıda bitirmek istiyoruz.”

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Pazar 31.2 ° / 13.8 ° Güneşli
  • Pazartesi 33.7 ° / 14.8 ° Güneşli
  • Salı 35.2 ° / 17.3 ° Güneşli
1

inegöl'de traktör devrildi

2

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

3

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

4

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

5

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

6

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

7

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor