,
Spor 25.11.2019 19:14:00 0
BİZE YAKIŞMAYAN BİR OYUN OYNADIK

BİZE YAKIŞMAYAN BİR OYUN OYNADIK

Ayrıntılar>>>

İnegölspor'umuzun Genel Kaptanı Semih Peşin, deplasmanda 2-1 mağlup olduğumuz Tarsus İdman Yurdu maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

 

 

Peşin, maçın ardından yaptığı açıklamasında şunları söyledi:

"Bugün bize yakışmayan bir oyun oynadık. Sahada çok kötüydük. İnegölspor forması bu kadar kolay değil. Biraz kendimize yakışan futbol oynamamız gerekiyor. Bu İnegölspor formasını alıyorsan bu kadar kolay olmamalı yani. Bu kadar kötü futbol oynanmaz. Geldiğimizden beri ilk defa bu kadar pozisyon verdik. Çok üzgünüz yani. Maç kaybedersin ama böyle maç kaybedilmez."

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Pazar 31.2 ° / 13.8 ° Güneşli
  • Pazartesi 33.7 ° / 14.8 ° Güneşli
1

inegöl'de traktör devrildi

2

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

3

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

4

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

5

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

6

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

7

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor