,
Güncel 29.06.2020 10:53:00 0
  UMUT OLMAYA DEVAM

UMUT OLMAYA DEVAM

Ayrıntılar>>>

 

Bursa’nın en donanımlı hayvan hastanesine sahip olan İnegöl Belediyesi Sahipsiz Hayvanlar Bakım ve Tedavi Merkezi, can dostlarına umut olmaya devam ediyor.

Mudanya Balediyesi tarafından getirilen bir kedi, İnegöl Belediyesi Sahipsiz Hayvanlar Bakım ve Tedavi Merkezi ekiplerince yeniden sağlığına kavuşturulmak üzere tedavisine başlandı. Veteriner hekimler tarafından diyafram fıtığı ameliyatı gerçekleştirildi. Yeniden eski sağlığına kavuşması beklenen kedi, iyileştikten ve yaşamını idame ettirebilecek seviyeye geldikten sonra tekrar doğal ortamına bırakılacak.

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli
  • Pazar 31.2 ° / 13.8 ° Güneşli
  • Pazartesi 33.7 ° / 14.8 ° Güneşli
1

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor

2

İnegöl’ün Yeni Aile Sağlığı Merkezi İçin İmzalar Atıldı

3

Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor

4

İHH İnegöl’den 5 bin katarakt hastasına, umut olacak kampanya

5

Siyer-i nebi sınavı’nda dereceye giren öğrencilere ödül takdimi

6

153 Hatlarımızdan Bizlere Dilediğiniz Zaman Ulaşabilirsiniz

7

İnegöl TOKİ'de özel halk otobüsü devrildi!